Oι καθεστωτικοι
και ο ….ανυπότακτος!!!
Ο π. Ευθυμιος, με τον Κεχαριτωμενο ανυποδητο και απλου μητροπολιτη Ρασκας και Πριζρενης ΑΡΤΕΜΙΟ, τον σφαγιασθεντα ως ΑΡΝΕΣ.
Ο σιγονταροοικουμενιστης, αρχιμανδριτης Παυλος Δημητρακοπουλος, στον οποιον απευθυνεται η παρουσα, ινα ενημερωση και τους λοιπους ....ομοιους του.
Απαντησι,
στους Σιγονταροοικουμενιστες
της εποχης μας
Ο υποφαινομενος, χαρακτηρισα τους κληρικους της «Συναξης» που εμφανιζονται στην Ελλαδα - σαν οι μοναδικoι και αποκλειστικοι υπερασπιστες της Πιστεως - ως ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ.
Tους βαφτισα κατ’ αυτόν τον τροπον, όταν διαπίστωσα ότι,
αντί καλού, κάνουν κακο στον αγώνα εναντίον της Παναιρεσεως του Οικουμενισμου,
μας παρασύρουν σε μονοπάτια μακρά της Παραδόσεως των Πατέρων, κι αντι να
καταστείλουν την εξάπλωση της αιρεσεως, της δινουν την δυνατοτητα να
εξαπλώνεται απρόσκοπτα και ταχυτατα.
Να,
γιατι ο ορος ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ, εκφραζει την πραγματικοτητα.
Οι εν λογω παππουληδες, εκτος ελαχιστοτατων εξαιρεσεων, ομοφρονουν και βαδιζουν ως ένα κοινο και ομοκινουμενο σωμα.
Κατ’
αυτας δε, ο θεωρητικος τους εκφραστης, που καμαρωνει με τον τιτλο του
προϊσταμενου του Αντιαιρετικου Γραφειου, αρχιμανδρίτης Παυλος Δημητρακοπουλος ο
σιγονταροοικουμενιστης και μαγαρισμενος από τον Αρχιαιρεσιαρχη Βαρθολομαιο -
αφου τον μνημονευει ο επισκοπος του - ενω με επαρση ξεκινησε ενα διαλογο, ελεγχοντας
- ο θεολογικα ολιγιστος - τις Aγιοπατερικές μελετες
του π. Ευθυμιου, μετα τις συντριπτικες απαντησεις που ελαβε, δεν τολμαει να
ανταπαντηση στις επισημανσεις και στα ερωτηματα
του ΑΕΙΠΟΤΕ αμισθου ιερομοναχου π. Ευθυμιου Τρικαμηνα.
Και
δεν εμεινε ως εδώ, αλλά του απεστειλε ένα ακομα εγγραφο κακοτατο,
προκλητικοτατο και εμπαθεστατο.
Eιναι ενα κειμενο που αποκαλυπτει πολλα.
Που
αποκαλυπτει τον Σιγονταροοικουμενισμο τους και την κρυπτοενταξι τους στην
παραταξι των Οικουμενιστων, στο πνευμα και στο γραμμα των Οικουμενιστων, τους
οποιους ταχα πολεμουν και αντιμαχονται.
Με
αυτο ο αρχιμανδριτης Παυλος Δημητρακοπουλος λαμβανει το θρασος και την αναιδεια
να παραστηση εαυτον και ωσαν καποιος μεγας κανονολογος και να αποφαινεται
…κανονολογικα για την Κανιβαλικη Ψευτοκαθαιρεσι του Ομολογητου και Αγωνιστου π.
Ευθυμιου Τρικαμηνα.
Και
τι ….μαργαριταρια αντλουμε από το αναιδεστατο κειμενο του;
Χαρακτηρίζει ο κρυπτοοικουμενιστης αρχιμανδρίτης Παυλος Δημητρακοπουλος, εξ υπαρχης ακομα και κατά την προσφωνησι, ότι ο π. Ευθυμιος είναι «μοναχος» και όχι ιερομοναχος.
Και
γιατι είναι μοναχος Παυλε Δημητρακοπουλε;
Kαι γιατί τον βαπτίζεις υποκριτικότατα μοναχό, αρχιμανδρίτα
Παυλε Δημητρακοπουλε;
Έμαθες
μεσοβέζικα να ενεργείς κι όχι ντόμπρα και αντρίκια;
Λαϊκό,
έπρεπε να τον ονομάσεις.
Διότι
από Ιερομόναχό σε λαϊκο τον καταδικασε το οργανωμενο κακο του πειθαρχικου
συμβουλιου των αχρειων δεσποταδων.
Δεν
τοξερες;
Για
να μας το τονιζης και αυτό …χαιρεκακα;
Δεν
τοξερες αυτό το επιπλεον εμπαθεστατο ανοσιουργημα, του παρανομου συμβουλιου των
παρανομων, «σηπτων» αρχιερεων σας;
Δεν γνωριζεις, ειδικέ επι των αιρεσεων, αρχιμανδρίτα
Παυλε Δημητρακοπουλε, ουτε γιατι δικασθηκε, ουτε για ποιον λογον καταδικασθηκε
ο π. Ευθυμιος, και ποια είναι η καταδικη του;
Θα σου το γνωρίσουμε εμεις.
Γραφει ο π. Ευθυμιος στο θρυλικο Απολογητικο του υπομνημα:
«Ἐπειδή κατά ταῦτα δέν ὑπάγομαι ὑπό τήν ποιμαντορία τοῦ φερομένου Μητροπολίτου Λαρίσης κ. Ἰγνατίου, ἀλλά οὔτε ὑπό τήν ποιμαντορία ἄλλου τινός Ἐπισκόπου, παρέπεται ὅτι, κατ' ἄρθρο τοῦ ν. 7/5383/32 περί ἐκκλησιαστικῶν Δικαστ. δέν ἦταν δυνατή ἡ εἰσαγωγή μου σέ δίκη ἐνώπιον τοῦ Ἐπισκοπικοῦ Δικαστηρίου καί κατ' ἐπέκτασιν οὔτε καί τοῦ Συνοδικοῦ Δικαστηρίου, ἡ σέ βάρος μου δέ ἀσκηθεῖσα ἐκκλησιαστική κανονική δίωξις πάσχει ἀπό κανονική καί νόμιμη παράβασι, καθ' ὅσον τότε καί μόνον ἀνοίγεται Ἐκκλησιαστική δίκη καί κανονική δίωξις, ὅταν ὁ κληρικός ὑπάγεται στόν ἁρμόδιο Μητροπολίτη. Ἐν προκειμένῳ οὐδεμία ἁρμοδιότης τοῦ Μητροπολίτου ὑφίσταται δι' ἐμέ.
Τούτοις ἀκολούθως συνεπάγεται: α) τό ἀπαράδεκτον τῆς σέ βάρος μου ἀσκηθείσης
ἐκκλησιαστικῆς διώξεως,
β) τήν ἔλλειψι δικαιοδοσίας τοῦ Ἐπισκοπικοῦ
καί συνακολούθως τοῦ Συνοδικοῦ Δικαστηρίου Σας,
γ) στέρησι τοῦ φυσικοῦ μου δικαστοῦ καί δ)
ἔλλειψι δικαίας δίκης».
Αυτά δεν τα γνωριζες, αρχιμανδρίτα Παυλε Δημητρακοπουλε;
Πως τολμησαν και
δικασαν αυτόν τον κληρικο, ενω δεν τους ανηκε, αυτοι που δεν ειχαν ένα τετοιο δικαιωμα;
Λεγει ο π. Ευθυμιος:
«Κρίνω σκόπιμο νά ἀναφερθῶ πρωτίστως στήν κανονικότητα τοῦ Μητροπολίτου Λαρίσης, ἤτοι ἐάν κανονικῶς ἐτοποθετήθη στήν Μητρόπολι Λαρίσης. Ἡ ἀρνητική ἀπάντησις ὡς πρός τήν κανονικότητά του ἀναιρεῖ αὐτοδικαίως τά ἀποδιδόμενα σε μενα ἀδικήματα. Ἀσφαλῶς θά δέχεσθε ὡς κανονικότητα τήν ἐκλογή του ἀπό τήν Σύνοδο, τήν χειροτονία του καί τήν τοποθέτησί του στήν Μητρόπολι Λαρίσης.
Ἡ ἐκλογή του κατ' ἀρχάς ἀπό τήν Σύνοδο
ἦταν παράνομη καί ἀντικανονική, διότι ζῶντος τοῦ Μητροπολίτου τῆς πόλεως καί μή
παραιτηθέντος ἤ κανονικῶς καί
τελεσιδίκως (μέ ἔφεσι) καταδικασθέντος, ἀπαγορεύεται νά ἐκλεγῆ ἄλλος ἐπίσκοπος
ἀπό τήν Σύνοδο, πολύ δέ περισσότερο νά χειροτονηθῆ διά τήν πόλι αὐτή καί τό
πλέον χειρότερο νά τοποθετηθῆ δυναστικῶς
(μέ συνδρομή τῆς ἀστυνομίας καί τῶν ΜΑΤ
ἀπό τήν μισή Ἑλλάδα) σ’ αὐτήν. Καί ἀναφέρομαι εἰδικώτερα διά νά μή θεωρηθῆ
ὅτι ἐκφράζω προσωπικές μου ἀπόψεις τους Ιερους Κανονες…».
Φωναζε και ξαναφωναζε ο π. Ευθυμιος, μεσα στο Ιεροεξεταστικο κογκλαβιο τους, αλλα αυτοι κωφευαν, ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ πασχοντες από ανιατον κωφωσιν.
Καθονταν στις καρεκλες σαν ….ναρκωμενα
κουφαρια ή μαλλον σαν ημινεκροι μαυροι ογκοι, μη λαμβανοντας υπ’ οψιν τους
ΤΙΠΟΤΑ από οσα αντεκρουε ο π. Ευθυμιος, αλλα το μονο που σκεφτονταν ηταν το
…καταδικαστικο του τελος, που ηδη το ειχαν προαποφασισει.
Και μεσα από ένα τετοιο ...θεατρο του
παραλογου, εσυ δεχεσαι την φρικαλεα αποφασι ενός Συμβουλιου παρανομων.
Για ρωτησε τον Μητροπολιτη σου, τι ξερει γι’ αυτη την δικη, γι΄ αυτο το «θεατρο του παραλόγου»;
Γιατί ήταν εκεί και, από πληροφοριες μου, με
ένα κινητό τηλέφωνο σε κάποιον έδινε πληροφορίες!
Και αγνοωντας όλα τα στοιχειωδη παραπανω,
ερχεσαι εσυ μαλιστα ευθυς αμεσως και γραφεις:
«Ο επισκοπος μας σας εκαμε την χαρι να σας καλεση, ουχι ακινδυνως υπερβαινοντας το γεγονος ότι προσφατως δια αποφασεως συνοδικου δικαστηριου εχετε καθαιρεθη από τον βαθμον του πρεσβυτερου και υποβιβασθη εις την ταξιν των μοναχων, πραγμα που εκκλησιολογικα και ιεροκανονικα δυσχεραινει την μεθ’ υμων κοινωνια, διοτι υμεις θεωρειτε εαυτον ως ιερομοναχον, μη αναγνωριζων την καθ’ υμων συνοδικην αποφασιν.
Από
την εποχη της καθαιρεσεως υμων εχετε αλλα παραδειγματα Μητροπολεων που σας
εκαλεσαν ως ομιλητη στην επαρχια τους, και μαλιστα σε επισημη ημεριδα,
οργανουμενη από την Μητροπολι;».